Schlager feber

Förut när jag hade ett litet break på jobbet så tittade jag på videosarna från denna sida:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article2517966.ab
så börjar man verkligen undrar... HUR kommer det sig att Ukraina och Sverige har kopior? det ser lite sjukt ut....
Sen undrar jag också varför våran schlager drottning är så kass på scenen? De säger nåt om att svenskan är tight koordinerad med dansarna och har även lät att det är en bra koreografi - my ass. Allvarligt... my dogs could do that, even better duuuh.

Känns lite så där... nivån är ju inte på topp.

Annars kan jag faktiskt vara lite positiv och berätta att jag skapat mig en engelsk blogg då jag flyttar till staterna.
Intresserad att läsa mitt engelska käbbel?
http://mandylion.blog.com

Vad säger ni om hela schlager grejen? Jag kan inte yttra mig om mer än Charlotte eftersom jag tappat intresset.
Har ni några tankar om detta? - Dela med er... vore trevligt att få läsa era tankar.

//Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0