Ingen trofé för Sverige

Åh vad jag måste säga att jag är lättad.
Enligt mig så tycker jag att Sveriges nummer var bara ett fåfängt, krystad, upptrippat jippo som media gett så mycket rosor för när det egentligen skulle varit mer finfördelat.

Tyvärr, har man inte ett starkt nummer och en stark tro på självaste saken man gör så kan det gå åt pipan.
Det hjälper inte med att trigga upp media och föda dem med alla detaljer man ska ha och man gör... ibland är det lite trevligare att få bli överraskad. Tyvärr blev jag inte överraskad utav Hero numret. Snarare mer utav Ukraiskan som påstås vara en Charlotte kopia.

Kämpa vidare... detta betyder inte att man ska ge upp eller bara falla i en stor grop... detta ska snarare stärka upp en artist och få denne att kämpa even more.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2540098.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0