Frankrike och Norge har rätt...

.... enligt min mening.
Hon ser vampig och billig ut. Hon ser ut som en transa och det ser ut som om hon gjort förtaffliga operationer - vilket hon säger att hon inte gjort, deal.
Visserligen ska man inte vara så hård om man är kollegor och kommentatorer eller vad det nu är men sanningen ska tålas att höras.
Hon skulle vara så himla mycket bättre och finare om hon tonade ner allt i allmänhet.
Jag vet att jag klagat på Pirran förut... men jag kunde inte låta bli att hålla med... förlåt mig.

Läste precis bredvid att tullen stoppade Pirelli för att hon såg ut som Claudia Schiffer - OMG säger jag bara... var de fulla eller hade de badat ögonen i bajsgegga?
Det finns en höööög spärr emellan Schiffer och Perelli.

Lycka till nu på hela kalaset... men det gör mig inte så mycket om tjejen inte går vidare.
Jag fick förresten höra av en kollega att hennes låt skulle passa bättre och säkert uppskattas mer om den var i hårdrocks version. Nu är den bara lite lullig =P

Vad säger ni?

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article2527374.ab

Kommentarer
Postat av: Dacke

Luuk - en torr och tråkig pajas



Jag är så trött på Kristian Luuk.Han försöker bli mer svensk än vad han är..Pratar så nedlåtande om alla öst och balkanstater och själv härstammar han från Estland..Ifjol sa han om den söta Bosniska tjejen att hon hade en purjölök-klänning på sig, att Slovenska opera-sångerskan ylade som en varg samt oerhört låg kommentar att Turkey(Turkiet) betyder kalkon på engelska (ska det vara roligt? Så låg nivå på hans skämt)..Sen när The Ark inte ens lyckades säkra direktplats till årets esc sa han nåt i stil med:"..Det är inte The Ark:s fel att dom hamnade på så dålig placering"..Va han inte visste var att "fjoll-rock" var inte längre populär utanför Sveriges gränser och att både låten och framträdande var urdåliga..Nu ska man hacka på en fransk komentator som bara råkade säga högt vad hela Sverige och t o m Europa tycker..Kristian Luuk är den sämsta ESC komentator jag nånsin har sett och med sina tråkiga ironiska komentarer gör han att man tycker det är jobbigt att titta på SVT:s sändning av ESC..Man blir så irriterad av att få höra hur pass dåliga baltiska länder är och hur jäkla bra Perelli är..Nehej bara för att jag är svensk behöver jag inte tycka att Perelli förtjänar att vinna..Tror att jag kommer å titta på Danmarks tv bara för att slippa den där Letterman wannabe..

2008-05-23 @ 18:38:47
Postat av: Anonym

Men det är inte rätt att säga det inför miljontals med människor jag håppas att åtminstånne Frankrike bli diskade!

2008-05-23 @ 18:57:15
Postat av: Kevin

Norge och Frankrike har fan inte rätt! Charlotte är den snyggaste som finns och hon har inte gjort några skönhetsingrepp! Ni är fan bara avundsjuka!!! FY FAN!

2008-05-23 @ 20:14:53
Postat av: TomBoy

Dom som tycker Perelli er sexy måste vara nekrofila. Hon ser ut som en zombie.

2008-05-23 @ 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0